عکس| توهین شادمهر و دخترش به پرچم ایران در کنسرت
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از توهین شادمهر و دخترش به پرچم ایران در کنسرت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شادمهر عقیلی خواننده موسیقی پاپ برای اجرای قطعه «ای ایران» پرچم کشور را تحریف کرد.
گفتنی است، پیش تر راه اندازی سایت شرط بنید فوتبال از سوی این خواننده با واکنش های منفی گسترده ای در فضای مجازی مواجه شده بود.
عکس توهین شادمهر و دخترش به پرچم ایران در کنسرت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس اهانت شادمهر عقیلی به پرچم ایران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
سعید

۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
سر حرفم با این افراد بیمار و بیکار که فقط در نشریات و رسانه ها تخصص تخریب و اشکال تراشی از هستی و عالم رو در بر دارن . خجالت بکشید . واقعاااااا شرف ندارید که همه چی رو برعکس نشون مردم میدید ..
ستاره

۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اه اه جمع کنید بابا با این سایت تون حال آدمو به هم میزنید دیگه مسخره دراوردین با خبرهای زرد و چرتتون
ناشناس

۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
هرکسی که ازایران مهاجرت کرده خب مشخصه واسه چی ازکشور رفته.پس همچین کارهایی که ازشون سرمیزنه به هیچ عنوان باعث تعجب نیست.بالاخره یکجوری بایدعقده گشایی بکنندبابت خارج شدن ازایران.ماکه توقعی بیش ازاین ازوطنفروشهانداریم.پرچم که سهله چیزدگرهم میفروشن.اینها دیگه شهروندایران محسوب نمیشوند.گرچه مثل سگ ازرفتن پشیمان هستن. خودشون گفتن می آیم ترکیه برنامه اجرامیکنیم چون نزدیک ایران هست.خودبخوان مفصل ازاین حدیث غربت
کوروش

۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
هیچ توهینی نکرده اون پرچمه شیروخورشید گذاشته خیلی هم خوبه .شما برو ریشه یابی کن ببین برا چی ملت از پرچم جمهوری اسلامی متنفر شدن از حکومت کردن فقط احترام ب پرچم یک درصد از مردم خاص رو یاد گرفتن
فرهاد

۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
سرود ای ایران خونده احمق بفهم کجاش وطن فروشیه اگه نمیدونستی پرچم ایران سبز سفید وسرخه دلم به حالتون میسوزه خدا شفا بده هم به تو هم به نویسنده متن
هادی

۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تقصیر اون نیست با نون و نمک ایران بزرگ شده حالا برا خودش جفتک میندازه نمیدونه که ایران ککش هم با این بچه بازیها نمیگزه
ناشناس

۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم شیر و خورشیدتون ۴۴سال پیش به زمین افتاده...فقط نمیتونه ازجاش بلندبشه فکرکنم زخم بستر گرفته باشه??????
امیر

۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
احترام به پرچم از فرقه و یا حزب خارجه احترام احترامه به خصوص اینکه الان هر حکومتی باشه مورد پذیرش جوامع بین الملل هست . حتی آمریکا
امیر

۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
احترام به پرچم از فرقه و یا حزب خارجه احترام احترامه به خصوص اینکه الان هر حکومتی باشه مورد پذیرش جوامع بین الملل هست . حتی آمریکا
ناشناس

۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تو توی عکس شیر و خورشید میبینی ? کلاً هیچ نمادی وسط پرچم نیست کاملاً مشخصه یه بی طرفه که از دعواها و به سر و کله هم پریدنای مردم ایران خسته شده و نکته جالب راجب هر دو گروه طرفداران جمهوری اسلامی و طرفداران رضا شاه همینه که هر دو فکر میکنن اکثریت خودشونن و هر کی مثل اونها فکر نمیکنه جز یه درصد خاص جامعه میشه دائم همدیگه رو به توهم محکوم میکنید در حالی که هر دو فقط تو خیالاتتون قدرتمندید و تو خیالاتتون اکثریتید و ... :)
امیر

۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم هر کشوری مورد احترام جامعه بین الملل هست خارج از اینکه هر حکومتی روی کار باشه دوم اینکه اسم خدا وسط پرچمه و با نگرش لائیک سازگاری نداره
رضا

۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
یک کشور با تاریخی به بی انتها و مردمی صبور...
با کدام منطق و مجوز این تاریخ و پرچم چند هزارساله را مصادره کرده اید؟
کدام قانون و منطقی گفته شما و علامت شما روی پرچم به بقیه تاریخ و پرچم و علامتشان اه ؟
در بهترین حالت شما و علامتی که به این پرچم دوخته اید تکه ای کوچک از این تاریخ بی انتها خواهید بود و خود این تاریخ ما و شما را قضاوت خواهد کرد...
ایران و ایرانی هرچند در طول این تاریخ طولانی بارها به دلایل مختلف خاکستر نشین شده ولی ققنوس ایران زمین همیشه نشان داده که از خاکستر خود برخواهد خاست
به امید روزی که هیچکس بخاطر عقیده و سلیقه اش مجبور به ترک وطن نشود...
با کدام منطق و مجوز این تاریخ و پرچم چند هزارساله را مصادره کرده اید؟
کدام قانون و منطقی گفته شما و علامت شما روی پرچم به بقیه تاریخ و پرچم و علامتشان اه ؟
در بهترین حالت شما و علامتی که به این پرچم دوخته اید تکه ای کوچک از این تاریخ بی انتها خواهید بود و خود این تاریخ ما و شما را قضاوت خواهد کرد...
ایران و ایرانی هرچند در طول این تاریخ طولانی بارها به دلایل مختلف خاکستر نشین شده ولی ققنوس ایران زمین همیشه نشان داده که از خاکستر خود برخواهد خاست
به امید روزی که هیچکس بخاطر عقیده و سلیقه اش مجبور به ترک وطن نشود...
محمد

۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ببین دلقک پرچم شیر و خورشید مال قاجار و پهلوی بود که قبلش اولین کسایی که گذاشتنش مصری بودن
کوروش

۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچمی که زیر سایه آن فقر و بیعدالتی و گرسنگی ایرانیان در بدترین شرایط زندگی است پرچم ایران نیست و توسط عدهای بر فقر و بیعدالتی برافراشته شده و شادمهر عقیلی محبوب ایرانیان است و هرگز به پرچم ایران زمین توهین نمی کند در ضمن در ادیان مختلف و هر تفکر و اندیشه ای فقر جایگاهی ندارد و حال روز ادیان برتر را ببین با این همه ذخایر خدادادی هفتاد درصد مردم در مضیقه نان هستند
ناشناس

۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
طرف رو کشور بیرونش کردین
اهنگاشم غیر مجاز اعلام کردین
از خوانوادش هم دورش کردین
الان توقع دارین احترامتونم داشته باشه?
اهنگاشم غیر مجاز اعلام کردین
از خوانوادش هم دورش کردین
الان توقع دارین احترامتونم داشته باشه?
علی

۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
وقتی در محافل و میادین بین المللی به جای نام IRAN از عبارت IRI استفاده می کنید صحبت از پرچم ایران مغلطه ای بیش نیست بهتر است آنهم بگوئید پرچم جمهوری اسلامی نه پرچم ایران
زینب

۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چرت نگین خواهشا.اهامت کدومه؟! داشتن آهنگ ای ایران رو میزدن.خودم فیلمشو دیدم. شادمهر هیچ وقت خیانت نمیکنه ب ایران
ناشناس

۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگرکسی حلال زاده باشدتحت هرشرایطی به پرچم کشورش بی حرمتی نمیکندتختی مخا لف سرسخت،رژیم گذشته،بودامادربرابرپرچم ایران زانومیزدادم حلال زاده بااصل ونسب با شرف باغیرت درهروضعیتی به پرچم کشور ش احترام میگذاردمگراینکه،حرامزاده باشدد راین شک نکنیدانهاکه به سرودوپرچم کشور شان بی حرمتی میکنندصددرصدحرامزاده بو ده وایرانی نیستندنمیشودایرانی بودوبه پر چم وسرودایران بی حرمتی کرددرتمام دنیاا ینگونه هست.
ناشناس

۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دقیقا گفته این خاک نه به شاه نه به آخوند احتیاجی دارد ، آزادی تنها مرحم برای زخم و داغ ۴۴ ساله است ، انشالله
الی

۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
جناب رضا با کامنت زیبای شما اشک شوق بر چشمانم نشست و نور امید به قلبم تابید ..
به امید آزادی و سربلندی ایران عزیز
به امید آزادی و سربلندی ایران عزیز
ناشناس

۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شما هنوز هم از شیر و خورشید می ترسید . پرچمی عدالت منجی لکه ننگ دوزاری های عقده ای و ریاکار و دروغگو و جنایت کار را از این مرز و بوم پاک خواهد کرد و روسیاهی برای شما کاسه لیسان جیره خوار خواهد ماند
ناشناس

۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
رفتن به خارج ارکشورارتباطی به بی علاقگی به ایران نداردبسیاری افرادبرای کسب درامد یادانشگاه یایابه خارج میروندچراچرت وپرت ومزخرف مینویسی وایده خودت رابرمردم تحمیل میکنی"دررژیم گذشته چندبرابرنسبت تحصیل کرده های امروزدرخارج ازکشورادامه تحصیل میدادندامروزایرانی برای تحصیل به خارج ازایران به اروپاوامریکامسافرت میکند نه برای کاروگارسونی!!!!!ابن افتخارایران وا یرانی است،درامریکاواروپاازتمام کشورهابرای تحصیل می ایندحتی ازچین وروسیه وژاپن" امادهه ۴۰وپنجاه جمعیت بسیارزیادی ازفار سها،وووبرای کارگری گماشتگی ونظافتجی وووبه کویت وقطروکشورهای خلیج ووو میرفتندبعدازچهارسال به ایران می امدندو ارباب میشدندباان درامدکویت درایران مغازه وخانه وماشین ووومیخریدندپسرک ازافرادبا وجدان دهه ۴۰و۵۰واقعیت انزمان ایران والان رابپرس تاواقعیتهادرک کنی،وتومدیرسایت اگروجدان وشرف داری تمام نظرات راانعکاس بده،نه دلخواهی ..مکرفحاشی باشد
ناشناس

۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
الان چه توهینی کرده؟ پرچم ایران واقعیش این. اگه منظورتون پرچم جمهوری اسلامی که اون پرچم جمهوری اسلامی تو ایران کسی قبول ندارن اصل پرچم همین که شادمهر گذاشته دمش هم گرم.
سها

۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
متاسفم واسه اون یک درصدی ک داره چشمش واسه موفقیتهای هر روزه شادمهر کور میشه... الهی ک از اوازه شهرت هرروزه اش دق کنید
ر.ک

۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
۴۴ سال در راستای تاریخ یک کشور بزرگ مثل ایران صدم درصد هم محسوب نمیشود اندکی صبر سحر نزدیک است
ناشناس

۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگرکسی حلال زاده باشدتحت هرشرایطی به پرچم کشورش بی حرمتی نمیکندتختی مخا لف سرسخت،رژیم گذشته،بودامادربرابرپرچم ایران زانومیزدادم حلال زاده بااصل ونسب با شرف باغیرت درهروضعیتی به پرچم کشور ش احترام میگذاردمگراینکه،حرامزاده باشدد راین شک نکنیدانهاکه به سرودوپرچم کشور شان بی حرمتی میکنندصددرصدحرامزاده بو ده وایرانی نیستندنمیشودایرانی بودوبه پر چم وسرودایران بی حرمتی کرددرتمام دنیاا ینگونه هست.
حمید

۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بهتره از طرف خودت حرف بزنی،نه به اسم ملت ایران،ایرانی عاشق پرچم کشورشه،سری به مزار شهدا بزنی میفهمی کدوم پرچم عشقه.
ناشناس

۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
علامت نیست ،نام الله جل جلاله است
نکند افریدگارتون را هم انکار میکنید شاید فکرمیکنید بنده شیطانید بجای اینکه مخلوق خدا باشید.واقعا حیف اسم رضا برای گسانی که حتی با خدا هم مقابله میکنند.واقعا جهل وتعصب و سرکشی وطغیان تاکی!!!؟فکر نمیکنند روزی برمیگردند در برابر خدا بابد جوابگو باشند که به خدا اهانت میکنند
نکند افریدگارتون را هم انکار میکنید شاید فکرمیکنید بنده شیطانید بجای اینکه مخلوق خدا باشید.واقعا حیف اسم رضا برای گسانی که حتی با خدا هم مقابله میکنند.واقعا جهل وتعصب و سرکشی وطغیان تاکی!!!؟فکر نمیکنند روزی برمیگردند در برابر خدا بابد جوابگو باشند که به خدا اهانت میکنند
ناشناس

۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چقدر چرت وپرت میگی د.کدام عدالت وازجانب کی؟کسی که خودش دنبال زن بازی بود وهرزگی وزنش را پیشکش مردان میکرد خواهرش سردسته قاچاقجیان ودنبال روابط متعدد،حتی از راننده اش هم نمیگذشت.از کل جمعیت ایران چندنفر آن زمان ازخودش خانه داشت چه شهر چه روستا که بدتر ازخودشون یه قطعه زمین نداشت زیر دست ارباب و کدخدا رعیتی میکردند وخودشون وزن ودخترشون از چشم طمعکار کدخدا زاده ها در امان نبودند.خانواده ای از قدیم میشناسم که خودشان تعریف میکردند در نوشابه جمع میکردند وکهنه دیگران رامی پوشیدن بعداز انقلاب کار و...پیداکردند وخانه و...الان خدا زا بنده نیستند وبه رسمیت نمیشناسند چه برسد به حکومت به زمین و زمان ناسزا میگن.شما هم ازقماش همونایی.
ناشناس

۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
میفهمی چی از دهانت درمیاد خدانشناس.به کلمه الله توهین میکنی بعید میدانم دین مسیحی یا کلیمی باشی به احتمال زیاد از فرقه ضاله بهائی کافر هستی که به خدا توهین میکنی.انشااله همان خدا که تمسخر میکنی بزند به کمرت
محمد

۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
کدون اهانت ؟
یه بازی راه افتاده که توهین به پرچم و سزای توهین به پرچمو امثال اینا.
این گروه خبری برای دیده شدن خبر هر جور میتونن خبرو تحریف میکنن تا در راستای بازی هر دوره کنجکاوی از قبل آماده شده باعث بشه بیننده بیدرنگ خبر رو پیگیری کنه.
خود خبرتون از ریشه تحریفه.
داستان و خبر یک مار یک ماهی رو از خفه شدن در آب نجات داد رو یادتونه.
شادمهرو بدنام کنین و خبرتونم چون بازار پرچم و اهانت داغه در جا خونده میشه.دیگه چی از بیشتر میخواین.
یه بازی راه افتاده که توهین به پرچم و سزای توهین به پرچمو امثال اینا.
این گروه خبری برای دیده شدن خبر هر جور میتونن خبرو تحریف میکنن تا در راستای بازی هر دوره کنجکاوی از قبل آماده شده باعث بشه بیننده بیدرنگ خبر رو پیگیری کنه.
خود خبرتون از ریشه تحریفه.
داستان و خبر یک مار یک ماهی رو از خفه شدن در آب نجات داد رو یادتونه.
شادمهرو بدنام کنین و خبرتونم چون بازار پرچم و اهانت داغه در جا خونده میشه.دیگه چی از بیشتر میخواین.
ناشناس

۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خفه شو کث... آدمایی شبیه تو عنکبوت و سوسک و عقرب ان که باید از سرزمین امن گم شن .
از تو و امثال تو بیزارم چون بسیار سطحی پ جاهلید شما فقط لایق خفه شدن هستین
از تو و امثال تو بیزارم چون بسیار سطحی پ جاهلید شما فقط لایق خفه شدن هستین
ناشناس

۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
امید به کی ونجات از طرف کی؟کسی که نام الله را تمسخر میکند و منتظر نابودیش .نابودی خالق وآفریدگار.شماها کی هستید اصلا دین هم دارید یا از گروه کافر وبهائی ولائیک هستین که راحت به خداتوهین میکنید.خدا لعنت کند دشمنانش وپیروان شیطان را.
علی بابا

۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عنکبوت تو و امثال تو هستید ، دارید زیر پرچم جمهوری اسلامی با امنیتی که نیروهای مسلح فراهم می آورند هر غلطی را می کنید و توهم برتون داشته آرم مقدس الله را عنکبوت می بینید لابد اون آقا الاغه هم که مردم را هر کرده و به هر بهونه می پوشه کور بوده و فهم شعور نداشته که پرچم ایران را با الله اکبرهایش نمایش دهد مفت خور های نمک نشناس
ناشناس

۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
نه عزیزم اصلش این نیست این به تاریخ ایران پیوست همان جایی از تاریخ که برای ایرانی حقیقی جز ننگ نیست ایران همیشه کشوری توحید محور بوده پس اگر مبنا بر ایرانی واقعی بودن پرچم باشه پرچمی حقیقیه که الله و خدا داشته باشه نه پرچمی که در آن فرهنگ پوچ اروپا بر اصالت ایران یعنی فرهنگ اصیل چند هزار ساله ترجیح داده شد
سعید طاهری

۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ناشناس،اولا نترس ،بعد ببین کسی امثال تو رو قبول داره، که تو بخوای یه چیز رو قبول داشته باشی.
ناشناس

۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
به نظرم این پرچم شیر و خورشید برای این دوره زمونه خیلی خز شده برای پرچم باید کار گرافیتی بشه خیلی مسخرس که بعد از چهل سال سر پرچم چونه زده بشه در حال حاضر این پرچم لااله الا الله نماد ایران است که نماد خیلی زیبایی است اگر کسی هم با این پرچم مشکل دارد لطفاً ادای ملی گرا در نیاورد چون دقیقا متضادش هستید شادمهر هم که تکلیفش معلومه از کسی که سایت شرط بندی باز می کنه و تو همون سایت پول هوادارش رو بالا می کشه انتظار بیشتری نیست توهین به پرچم که دیگه کار کوچیکی است برای این آقایان مدعی عدالت
محسن

۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
داری چرت میگی .شادمهر تو کنسرتش تو دبی بهش گفتن اگه آهنگ ایران رو بزنی دیگه حق نداری بیای دبی .و شادمهر با افتخار آهنگ ایران رو زد
یلدا

۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اینکه کسی به پرچم وکشورش احترام بزاره عین فرهنگه افغانی ها با این هم مشکلات وسر کله زدن با طالبان ندیدم به کشور وپرچمشون توهین کنن اونوقت یه عده تو کشور ما هر چی از دهنشون در میاد میگن واقعا خجالت اوره
ناشناس

۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگر اسلام اجرا بشه این حرف درسته اما وقتی اسلام حقیقی اجرا نشه و فقط اسمش باشه این چرتی بیش نیست
اما درباره این پرچم که میگی،در شهر ما مردم دراون زمان یعنی پهلوی نان خشک میخوردن و از جا برنجی برای کیف مدرسه استفاده میکردن اونها حتی بسیاری از میوه ها رو نمی شناختن طوری که زمانیکه پرتقال تو قرمز رو میدین دور مینداختن میگفتن خرابه این نباید مایه تمسخر واقع شود بلکه موجب اندوه می شود که میگویی فقرا در زمان پهلوی شکمشان سیر بود چگونه؟
هرچه بود الان بهتره
اما درباره این پرچم که میگی،در شهر ما مردم دراون زمان یعنی پهلوی نان خشک میخوردن و از جا برنجی برای کیف مدرسه استفاده میکردن اونها حتی بسیاری از میوه ها رو نمی شناختن طوری که زمانیکه پرتقال تو قرمز رو میدین دور مینداختن میگفتن خرابه این نباید مایه تمسخر واقع شود بلکه موجب اندوه می شود که میگویی فقرا در زمان پهلوی شکمشان سیر بود چگونه؟
هرچه بود الان بهتره
ناشناس

۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خواهش میکنم چرندیاته تونو واسه خودتون نگه دارید شادمهر این همه آهنگ واسه ایران خونده و این همه احترام قائله کسی واکنشی نشون نداد بعد این همه مدت حالا واسه ما خاطرخواه کشور شدید بابا کاسه کوزه هاتونو جمع کنید چرت و پرت ها ، شت واسه ما فاز بر می دارن فکر می کنن خبریه
ناشناس

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اخی گوگولی منظورت مصی علینژاد و اینتر نشنال و سایر افراده دیگه نه؟
فقل حسبی الله لا اله الا هو فعلیه تو کلت وهو رب العرش العظیم
توهین به مقدسات ما خط قرمز ماست خدای ما برترین است هرکس نام خدای مارا بد بیاورد لایق مرگ است.
محور زندگی ما الله است پس این نام برای ما برترین
فقل حسبی الله لا اله الا هو فعلیه تو کلت وهو رب العرش العظیم
توهین به مقدسات ما خط قرمز ماست خدای ما برترین است هرکس نام خدای مارا بد بیاورد لایق مرگ است.
محور زندگی ما الله است پس این نام برای ما برترین
ناشناس

۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
الله نامی نیست که بتوان تمسخرش کرد هرکس این نام را مسخره کند خودش را به سخره گرفته زنده باد حقیقت زنده باد انسانیت زنده باد شرافت زنده باد اسلام زنده باد منجی زنده بادتفکر تکامل یافته و اوج برتری یک انسان
زنده باد راهی که روزی تمام جهانیان خواهند فهمید که برترین است
زنده باد کلام حق
زنده باد راهی که روزی تمام جهانیان خواهند فهمید که برترین است
زنده باد کلام حق
آرمیتا

۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همگی دارن به جهنم می پیوندن این مملکت یک الله دارد و او برایمان کافیست این را میتوان به وضوح در این سالیان دید
سرزمین سبز
پلاک۱۴
یک منتظر
سرزمین سبز
پلاک۱۴
یک منتظر
ناشناس

۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
?اوف داری میترکی کم حرص بخور چیره خور عرب الان نپرسی منظورم چیه اینتر نشنال و ..همگی از عربستان پول میگیرن
فاطمه

۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خفه شو بابا کسی از تو نظر نخاست توهم بکی لنگه ی رجوی و امثالش هستی
فاطمه

۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
حیف اسم کوروش ک برا خودت انتخاب کردی
ضمن اعطلاعت باید بگم همین کورش وقتی بابل تسخیر کرد به مردمش و خداشون احترام گذاشت چرا چون شرافت و مردانگي ایران تو وجودش بود .
یه ایرانی هیچ وقت به پرچمی ک نشانه الله در ان هست چ مال ایران باشه چه عراق و چه عربستان و...توهین نمیکنه
تو مشکلت با ادماست چرا میخای خدارو انکار کنی ؟؟؟؟
مشکل با بالا دستی ها داری درست ولی دلیل نمیشه بگی ک خدا نداریم حتی همون غربی ها و آمریکایی ها ک جونتون براشون میدین هم به خدا اعتقاد دارن
شماها بهائی هستین ن مسلمان ن مسحی ن یهودی ن بودا و هندو فقط یه مشت بی دین و بی مذهب
ضمن اعطلاعت باید بگم همین کورش وقتی بابل تسخیر کرد به مردمش و خداشون احترام گذاشت چرا چون شرافت و مردانگي ایران تو وجودش بود .
یه ایرانی هیچ وقت به پرچمی ک نشانه الله در ان هست چ مال ایران باشه چه عراق و چه عربستان و...توهین نمیکنه
تو مشکلت با ادماست چرا میخای خدارو انکار کنی ؟؟؟؟
مشکل با بالا دستی ها داری درست ولی دلیل نمیشه بگی ک خدا نداریم حتی همون غربی ها و آمریکایی ها ک جونتون براشون میدین هم به خدا اعتقاد دارن
شماها بهائی هستین ن مسلمان ن مسحی ن یهودی ن بودا و هندو فقط یه مشت بی دین و بی مذهب
محمد

۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
الان این چ ربطی به شهدای عزیز کشورمان داره تا کم میارید بحث شهدا رو میکنید؟
ناشناس

۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ای بابا ۶۴ نفر که کامنت گذاشتن درگیر پرچم هستند بابا همش یه تیکه پارچَس هَمو نکشید ، حالاخیلی به نماد هاش پایبند هستید جون عمه تون؟ خیلی دیندارید و کشور آبادی داریم و صلح؟ خیلی به خون شهدا اهمیت میدید شما ??? اصلا شما به چی اهمیت میدید مثل بدبختا می مونیم برید مغازه ببینید ماست دوبرابر شده درگیر یه تیکه پارچه هستید الان کاش ماست دوبرابر بود الان میری ناگت کوفت کنی بعد یک ما می بینی پنجاه تومن اومده روش ، خبر هارو بخونید یه مرد به خاطر افزایش قیمت مرغ فروشنده رو کشت حالا هی بیاید بگید پرچم پرچم ، شیر و خورشید چمدونم کلمه الله و خون شهیدان ، منظورم هر دو طرف موافق و مخالف هست واقعا آدم شک می کنه به اینی که دارید مثلا?
فاطمه

۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شماها بهائی هستین ن مسلمان نه مسحی نه یهودی نه بودا و هندو فقط یه مشت بی دین و بی مذهب
حتی غرب و امریکا هم خدا رو قبول دارن شما ها اینقدر مغزتون شستن ک حتی خدارو هم دارین انکار میکنین
حتی غرب و امریکا هم خدا رو قبول دارن شما ها اینقدر مغزتون شستن ک حتی خدارو هم دارین انکار میکنین
بهزاد

۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
این خدای توعه خدای من نیست پرچم باید ملی باشد برای همه ایرانیان فازق از عقاید
امیر

۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
در بین سلبریتی ها تفاله هایی بودند که از بعد انقلاب سورت شدند این هم یکی از اونهاست که توله اش هم جا پای پدر گذاشته
حمید

۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
مگه این پرچم ایران هستش؟پرچم ایران شیر خورشید هستش.پرچم هر کشور نماد اون کشور هستش وقتی با عربی روی پرچم ایران مینویسند الله اسم خدا رو به عربی مینویسند این پرچم ما نیست.پرچم ایران شیر خورشید هست نه نماد اعراب.
حمید

۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خدا تو دل ادمها هستش تو وجودشون تو تمام هستی نه یه نوشته. آقای رضا درست میگه شما ها هستین که دارید با افکار مسخره خود ظاهر دین چسبیدین ولی از درونش خبر ندارید.اون چیزیکه روی پرچم ما هست متعلق به ایران نیست پرچم هر کشور نماد اون کشوره و ماهم عرب نیستیم ایرانی هستیم.
محمد

۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تحریف کجا بود فقط آرم جمهوری اسلامیو حذف کرده که اتفاقا زیباترم شده??
ناشناس

۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم جمهوری اسلامی چشه هان نام خداوند متعال که بوجود اورنده تمام هستی هست روشه نکنه واسه همین داری جر میخوری !!!!!! تازه کی گفته کسی پرچم جمهوری اسلامی رو قبول نداره فوق فوقش تو کل ایران جمعتون کنن ۲الی ۳ ملیون نفرین که حتی ده درصد مردم هم نیستین اگه تعدادتون زیاد بود همون انقلابی که کردین الان پیروز بود. انقلاب ما کجا و انقلاب شما کجا ?
ناشناس

۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همون رهبرتون که شاه شاه بهش میگین ۴۳ سال پی در پی از بیت المال خورده (ربع پلوی) چرا به اون میگین رهبر و انقلابی ،؟ بزار بهت بگم چون میزان هیزی و هرزگی تون بالا گرفته
خانم آرامش

۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
الله برای من از همه چیز، خانواده،کشور، فرزند، همسر مهم تره انا لله و انا علیه راجعون ما از خداییم به سوی خدا برمی گردیم نه به سوی کشور نه به سوی خانواده نه به سوی شیر و خورشید یه عده ای شکر خوردن حرف های بدی راجع به الله زدن من به اون ها سیلی میزنم
سعید

۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تو مملکت ما همه افرادی که از دین و دیانت و خدا و پیغمبر دم میزنن همشون دزد هستن.
هر جا میخوان دزدی کنن از این طریق وارد میشن.
حالا شما هم طرفداری کنید ازشون.بعید نیست که شما هم عضوی از همین افراد باشید
هر جا میخوان دزدی کنن از این طریق وارد میشن.
حالا شما هم طرفداری کنید ازشون.بعید نیست که شما هم عضوی از همین افراد باشید
جواد

۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شادمهر عقیلی *** اضافی خورده
ان شاالله خودش ودودمان وخانواده اش محو و نابودبشوند
وکسانی که محو الله را می خواهند محوشوند!
ان شاالله خودش ودودمان وخانواده اش محو و نابودبشوند
وکسانی که محو الله را می خواهند محوشوند!
ناشناس

۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همون شهدا که میگید امثال تو خونشون پایمال کردید به اسم دین و اسلام هرکار که فکرشو بکنید کردید برنج کیسه ۲۰هزارتومنی کردید یک میلیون روغن هزارتومنی کردید نایاب و ۷۰هزار مرغ وگوشت و هزاران قلم دیگه و هزاران نیازهای زندگی میخوای بگب آدمی خوبی هستی تا امروز چه کار مثبتی کردی برای جامعه خودت که فکر میکنی دیگران بد هستند
ناشناس

۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خانم آرامش... خخخخخخخخ ..... خخخخخخخخ .....هه هه
بعضی ها به اسم خدا میان نظر میزان و فقط ناسزا میگن .... شخصیت هاتون کاملاً مشخصه.... نه شخصیتی ، نه تربیتی ، هیچ هیچ .....
بعضی ها به اسم خدا میان نظر میزان و فقط ناسزا میگن .... شخصیت هاتون کاملاً مشخصه.... نه شخصیتی ، نه تربیتی ، هیچ هیچ .....
ناشناس

۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم ایران همان پرچم شاهنشاهی است نه پرچم جمهوری اسلامی
کار شادمهر کاملا درست بوده.
درود بر شادمهر عقیلی بزرگ مرد ایران
درود بر مردم فهمیده و عاقل و مهربان ایران جاویدان
کار شادمهر کاملا درست بوده.
درود بر شادمهر عقیلی بزرگ مرد ایران
درود بر مردم فهمیده و عاقل و مهربان ایران جاویدان
ناشناس

۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دوستان عزیزی که در مورد نماد و اینا بحث میکردن خواستم بگم این اصلا پرچم ایران نیست پرچم ایتالیاست?
نادر

۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آخه چی رو به چی میچسبونن الان تو این مملکت همه چی گل و بلبله، فقط باید بگردیم دنبال اینکه شادمهر و.... کجان و چکار میکنن، جمع کنین بابا بساطتونو
ناشناس

۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همه چیز خداست اونکه با خدا مشکل داره به قلبش نگاه کنه که چیکار کرده
ناشناس

۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
مشکل با الله یا لا آله الا الله نیست،مشکل با اونایی هست که با این اسم ها نزدیک پنج دهه هست که مملکت رو به فنا دادن و ملت رو به بدبختی کشاندن،چون اینا اصلا اعتقادی ندارند اینا دست نشانده های کمونیست و انگلیس هستند و ترفندشون توی کشورهای مختلف اینجوری هست که با اعتقادات ملت وار کشور ها میشوند و به تباهی میبرند،اعتقادی که پشتش سواد و تحقیق و تعقل نباشه میشه سم برای یک جامعه و فرصتی برای سواری دادن،چون با عقاید بعضی ها که توی کشور دارند باید علی رو هم میکشتند که قرآن رو پاره کرد ،ول در واقعیت خرافات رو پاره کرد،کتالی که عمل نشه فقط کاغذ هست نه چیره دیگه،پس تاریخ همیشه در حال تکرار است،ولی اونایی که از قدرت تعقل بی بهره هستند هیچ وقت نمیفهمند و حال و روزمون میشه این
ناشناس

۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
این بزرگترین اشتباه است که نام خدا را در وسط پرچم کشور حک کرده اند، البته این حرف من به این معنی نیست که با نام خدا مشکل داشته باشم! خیر، اصلا این طور نیست و اتفاقا من در زندگی خودم فقط و فقط به خدا ایمان و اعتقاد دارم و بس! و دقیقا به همین دلیل هم میگم که نباید از این نام و نشان در روی پرچم استفاده بشود، چون در هر جایی و هر اعتراضاتی و هر اتفاقی که می افتد، این احتمال وجود دارد که کسی یا کسانی بخواهند به هر دلیلی پرچم کشور را به آتش بکشند و یا به زیر پا بگذارند!! اون موقع مقصر اصلی کسانی هستند که بدون هیچ گونه فکر کردنی و پیش بینی این اتفاقات، نام خداوند، يا کلمه ی الله را بر روی آن پرچم حک کرده اند!!؟ کاش که یک ذره منطقی فکر می کردیم
ابی

۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شیر و خورشید برای همه ما مقدسه. نباید شاد مهر پرچم رو بی اصالت میکرد، درست نبود
ناشناس

۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پریسا مثل منقل داغ عرزشی ها رو جیززز می سوزونه تبدیل به عَررررر_زِشی سرخ شده میشن شپشو ها???مرگ بر شادمهر خود تحقیر کن و درود بر (......) ، درود به کی ؟ خودمَم نمی دونم چی میگم، درود بر عزیز ساندیس خوری که اینو می خونه ، فقط یه قُلُپ دو قلپ نباشه لااقل در طی بیست تا سی قلپ بخورید مِری تون درد نگیره با تیتاب عسلی دیگه بهتر ?
علی

۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
درست می فرمایید ولی آقای شادمهر عقیلی بعد از انقلاب شروع به کار کرد و تا مدتی هم قانونی بود بعد از اون که مهاجرت کرد آهنگاش غیرقانونی شد متأسفانه.
خانم آرامش

۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ببین کیا از ادب حرف میزنن کسانی که به من میگن: پشت کوهی -قرص مسکن مصرف کن-بی شخصیت- بی سواد-مزدور- منم بهشون میگم چیه زدید بالا؟???? چرا اینقدر کلمه الله شما رو سوزوند ؟خدا کنه همیشه بسوزید
ییلماز باقری

۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
انشالله به حق آقا امام زمان (عج) و به حق خون شهدا انشالله این مرد به سزای اعمالش خواهد درست مثل فیروز آبادی ناسا که ادعا میکرد یک روزی روحانیون یا به قول خودش آخوندها رو میفرست به جهنمه زحل و ادعا می کرد به بهشت و جهنم اعتقاد نداره خداهم آمده از ناحیه گردن فلجش کرد و اون رو به هلاکت رسوند و اون رو به جهنمی که به گفته خودش تو زحل هست خداوند متعال هم تو همون جهنم زحل روحش رو فرستادش و این خواننده شاد مهر هم که نامردی و وطن فروشی از سرو روش میباره انشالله خداوند متعال به حق آقا امام زمان (عج) و جدش سربریده آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام ایشون رو یک چوبی به او خواهد زد که هیچ وقت فراموش نکنه و ضمن به عده ای حرف خودشون رو که میزنن پرچم اصل ایران نماد شیروخورشید هست این رو بدونن اگر این پرچم به برکت نام مطهر الله که بر آن هست و به اعتقاد و به فرهنگ عاشورای حسینی و خون شهدا و به برکت رنگ سبز اعتقاد به منجی عالم بشریت آقا صاحب الزمان (عج) نبود الان این کشور به یک کشور تیکه پاره شده و تجزیه شده تبدیل میشد و زنان و دختران ایرانی برده جنسی اروپایی ها و آمریکایی و صهیونیست ها می شدند و مردان و پسران ایرانی برای صاحبان قدرت مجبور میشدند مانند حیوان چهارپا به اینها سواری بدن و تمامي ثروت این کشور مانند آب های خلیج فارس و دریای عمان و دریای خزر و نفت خام و گاز طبیعی به دست غربی ها به یغما میرفت پس این رو بدونید که اگر این کشور همان نماد شیروخورشید بود جمهوری اسلامی نبود خدا میدانست چه بلایی سری بر سر این مملکت پیش می آمد خدایا ظهور آقا امام زمان (عج) نزدیک بگردان تا از شر این فتنه های آخرالزمانی نجات پیدا کنیم و تمامی پستی ها و پلیدی و شیطان صفتی ها رو نابود بگردان الهم عجل لولیک الفرج
امیر

۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پس پناهیان با همین امنیت به خود اجازه می ده که بگه سیستم ارباب و رعیتی برای این کشور مناسبه ، کاری به پرچم ندارم که یک نماد هستش ، تاثیری در زندگی با شعورها نداره اما زندگی زیر سایه پشکل مغزها که تن به هر ذلتی به نام جهل ... می دهندمسبب نابودی یک ملت هستند فرزند شیطان هستند گور بابای شادمهر ولی فلاکت این مردم از اقلیت جاهل و مغزهای کوچک نتیجه گرفته ...
آتوسا

۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چطور تا یکی از عُلمای دین میگه دین خدا را زیر پا نگذارید همه چی رو به هم میچسبونید ...کار دارید ناموس محجبه ی مردم را با گل و بلبل دلقک بازی در می آورید.. به این هرزه ها که رسید دارید هلاک میشید از گشنگی و همه باید بفکر شکم کارد زده ی دروغین شما باشند !!! ??
سارا

۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شادمهر یه آدم عادیه که برای پول هر کاری میکنه مثل خیلی از کافرها ...
کیمیا

۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چه اشکالی داره ... به نظرم دیلی اشتباه مطرح کرده .... وگرنه اینایی که پناهندگی کشورهای دیگه رو دارند بهتره پرچم همون کشور رو داشته باشن نهر پرچم ایران اسلامی نه شاهنشاهی فسخ شده !!
علی

۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اصلا خواننده های فاسد اونور آبی مگه ایرانی هستن ی عده ای بی هویت دائم الخمرو ضد دین اسلام وقران داخل جمعیت ایرانی بحساب نمیان شادمهر باشه یا ابی و هر نا کس دیگه وحوشی هستن بی صفت و بی غیرت ووطن فروش
سوسن

۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شیر و خورشید دو مخلوق جاندار و بیجان خدا هستند که ارزش یکیشون فقط در خدمت به بندگان خداست ... اون یکی هم مثل انسان فقط مخلوق خداست !! کسی که اینگونه فکر میکند یا کافر بی دین است یا شیطان زده !!!
امیر

۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
جمهوری اسلامی با شریک قرار دادن زنده یا مرده آدم ها برای خدا واسطه درست کرد و شریک قرار داد ، شما ها فریب جهل مقدس را خوردید و پیاده نظام این نظام چند فامیل شدید و لولویی از پهلوی و غرب برای شما ساختند و خودشان سر سپرده چین و روسیه شدند و فقر و فلاکت و بدبختی و نابودی سرزمین برای ایران را به ارمغان آوردند و از روی خاکستر آن نظام ارباب و رعیتی را ایجاد کردند و برده های گلادیاتور به نام نیروهای مسلح را زیر یوغ خود به جنگ رعیت فرستادند و ضمن کشتن و زندان و شکنجه و با رعب و وحشت صدای هر اعتراضی را مثلا خاموش کردند ، از زمزمه و نجوای کثیر ستمدیدگان غرش سیل عظیم را بشنوید که همهمه ظلم را درهم خواهد شکست و ایرانی دیگر با استعانت از خدای بزرگ آبادی این سرزمین و بزرگی و عظمت این ملت زنده خواهد شد
مریلا

۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شاد مهر مگه کیه ؟؟ اون با ایجاد سایت شرط بندی و ولنگاری به اندازه ی کافی خودشو بدنام کرده نیازی به بدنام کردن از طرف دیگران نداره
نگین

۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
فقط تو و ارازل و اوباش باش و هرزه ها و غرب زده ها و کافرهای بی دین و بی بندوبارها و بدحجابهای نیمه برهنه و شیطان پرست ها و... دزد نیستید و از راه خدا ذره ای منحرف نمیشوید ???????
مرجان

۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عنکبوت افکار هزاران ساله ی فسیل زده ی توست که میخواهی در قرون وحشیگری و کثافت بمانی که کاش بودی
مرجان

۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خواهشا این بساط خاله زنک بازیتونو چرا مزخرف میگید شادمهر چه توهینی به پرچم ایران کرده آخه؟
حسادتم حدی داره
حسادتم حدی داره
مرجان

۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خواهشا جمع کنید این بساط خاله زنک بازیتونو چرا مزخرف میگید شادمهر چه توهینی به پرچم ایران کرده آخه؟
حسادتم حدی داره
شادمهر عشقه
حسادتم حدی داره
شادمهر عشقه
پریسا

۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ربطش اینه که شهدا شیر و خورشید را پایین آوردند و الله را بالا بردند ... فهمیدی
تینا

۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بیت المال ؟؟؟؟؟ تو که الله و دینش را قبول نداری به بیت المال رسید بیت المال بیت المال میکنی ... بیشتر بیت المال را همین بدحجابها و بی دینها و ناقص دین ها میخورند در شغل های دولتی ...
یلدا

۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ناشناس وقتی عشق توعه پس تو باید دنبالش بدوی تا به گرد پاش نرسی ..?? وگرنه برای مردم خداپرست فقط خدا عشق است
پگاه

۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ناشناس وقتی عشق توعه پس تو باید دنبالش بدوی تا به گرد پاش نرسی ..?? وگرنه برای مردم خداپرست فقط خدا عشق است نادان
پریناز

۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آخوند نیازی به پرچم نداره ... این نماد مذهب و ایمان و حیای ایرانی ها است و امثال هرزه ای چون تو باید گورتان را گم کنید
شادی

۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دقیقا مردم ایران نه شاه نه آخوند نمیتوانند معجزه کنند این فقط دین خداست که توسط هر کسی اجرا و احترام شود قابل احترام است ...
سپیده

۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ما ایرانی های مسلمان هستیم مثل چینی مسلمان هندی مسلمان روسی مسلمان انگلیسی مسلمان فرانسوی مسلمان آمریکایی مسلمان ... پس انقدر ایران ایران نکن ...
سیروس

۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم مجارستان هم خیلی شبیه پرچم ایران است..نکنه پرچم مجازها است این..
سیروس

۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پرچم مجارستان هم خیلی شبیه به پرچم ایران است..نکنه این پرچم مجارهاست..
هانا

۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بسیاری از مردم بی دین یا ضعیف دین در حکومت و دولت اسلامی حقوق بگیر شدند و پشت شان را بستند و رفتند یا شکمشان سیر شده لگد پرانی به حکومت اسلام میکنند
فرناز

۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
حالا چرا خصوصیات خودت و ارازل و اوباش و هرزه ها ی بی دین را به ایران نسبت میدهی؟؟
صادق

۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگه توهینی هم بوده به پرچم جمهوری اسلامی بود نه پرچم ایران
دم شادمهر عقیلی گرم باشه
دم شادمهر عقیلی گرم باشه
مجتبی

۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بازم شادمهر شرف داره به خیلی از این سلبریدی های داخلی که دنبال کره از آب گرفتن هستن
ع.ن

۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خفه بی شعور ، الله ، ذات اقدس الهی همه چیز است ، باقی و ابدی ، و ما همه فانی و هیچ هستیم ، خالق تمامی کائنات الله است ، و تمامی ما مخلوقات فانی و زوال پذیر هستیم . پس انسانهای نادان و جاهل به چیه خودتون مینازید ؟ به ناتوانی و جهل و ضعف و فقر و اینکه واقعا هیچ جیزی نیستیم ، پس کمی اندیشه کنیم در باره این هستی با عظمت و خالق حسابگرش ، الله ،
امیر

۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
امیدوارم آه برادر شهیدش دامن وطن فروشها از جمله خود شادمهر رو بگیره
ناشناس

۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
تو برو طرفداری شادمهر عقیلی بکن اونم تو رو به *** حساب نمیکنه آفرین برتو وطن فروش!!
مهدی

۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
جمهوری اسلامی از ایران بالاتر و مهمتراست، اینو گفتم بدونی تا دنیا دنیا است اسلام بالاتر از همه چیز هست. حتی از پدر و مادرت
مهدی

۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بر حقانیت جمهوری اسلامی همین بس که مخالفانش در داخل و خارج کشور حال روزشون معلومه، معلوم الحال یعتی همین. طبیعی هست غصه تخورید
ناشناس

۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
اهانت به پرچم جمهوری اسلامی بوده نه ایران...!!! و خوووب کاری کرده دمش گرم خداوند و امام زمان (عج) پشتو پناه و نگه دارش باشه ...هرکاری کرده مثل دزدان مملکت مال و حق طبیعی مردم مظلوم و ستمدیده ایران رو نخورده مثل خیلییییی ها که داخل کشور ریش میذارن و یقه می بندن ....!!!!
ناشناس

۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دمت گرررررررم باسواد بافهمو شعور ... به شدت و هر روز از ته دل با تمام وجود دعا میکنم تمام ملت شریف و ستمدیده ایران به این آگاهی متن زیبای شما برسند ....ای خداااااااا
ناشناس

۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دقیقا!
واقعا چرا؟!
بعدم کلی ادم نون ب نرخ روزخور و طرفداران بی مغز و پشتیبانان مدعی، بیان زیر این اخبار چرت شروع کنن به چیزلیسی اسلام.
کامنتارو ک میخوندم دیدم چقدددددددر این مملکت ک خراب شده و این اسلام مندراوردی و دین دروغینشون چیزلیس داره.
نه شادمهر نه مردم دیگه مشکلی با اسلام نداشتن و ندارن.
اما با سواستفاده از اسلام و منفعتی برخورد کردن بااسلام همه مشکل داریم.
خاک تو سر اینهمه چیزلیس. ک نمیفهمن تورم و گرونی و اختلاس و دزدی و... چیه!
ازهمه بدتر تنها قومی ک سرشون توی ... دیگرانه و به عقاید و نظرات همه واکنش نشون میدن قوم اسلامیون در ایرانن. دقت کردین ب همه کاردارن و درمورد همه چی نظر میدن؟ ایرانی و غیرایرانی هم نداره.
اگر تعادل روحی و شخصیتی داشتن و انقدر مشکل و اختلال و بی فرهنگی نداشتن، درهرمورد فضولی نمیکردن و *** نمیکردن.
واقعا چرا؟!
بعدم کلی ادم نون ب نرخ روزخور و طرفداران بی مغز و پشتیبانان مدعی، بیان زیر این اخبار چرت شروع کنن به چیزلیسی اسلام.
کامنتارو ک میخوندم دیدم چقدددددددر این مملکت ک خراب شده و این اسلام مندراوردی و دین دروغینشون چیزلیس داره.
نه شادمهر نه مردم دیگه مشکلی با اسلام نداشتن و ندارن.
اما با سواستفاده از اسلام و منفعتی برخورد کردن بااسلام همه مشکل داریم.
خاک تو سر اینهمه چیزلیس. ک نمیفهمن تورم و گرونی و اختلاس و دزدی و... چیه!
ازهمه بدتر تنها قومی ک سرشون توی ... دیگرانه و به عقاید و نظرات همه واکنش نشون میدن قوم اسلامیون در ایرانن. دقت کردین ب همه کاردارن و درمورد همه چی نظر میدن؟ ایرانی و غیرایرانی هم نداره.
اگر تعادل روحی و شخصیتی داشتن و انقدر مشکل و اختلال و بی فرهنگی نداشتن، درهرمورد فضولی نمیکردن و *** نمیکردن.
هلیا

۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
انا لله و انا الیه راجعون
علیه یعنی بر ضد
در نوشتن متون عربی دقت بیشتری داشته باشیم
الیه یعنی به سوی. از این لفظ استفاده نمایید.
علیه یعنی بر ضد
در نوشتن متون عربی دقت بیشتری داشته باشیم
الیه یعنی به سوی. از این لفظ استفاده نمایید.
هلیا

۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
سلام چرا یه بار با نام پگاه یه بار یلدا پیام دادی
نوشتنت مثل پسرا است شیطون ?????????
نوشتنت مثل پسرا است شیطون ?????????
علیرضا

۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
شادمهر خر کیه
لعنت بر امثال اون
وطن فروش نامسلمان احمق نادان خائن
غرب زده
لعنت بر امثال اون
وطن فروش نامسلمان احمق نادان خائن
غرب زده
ناشناس

۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
احمق تکلیفتو باخودت روشن کن میگی شادمهرکارخوبی کرده به جمهوری اسلامی توهین کرده نه ایران، بعدمیگی خدا وامام زمان عج نگه دارش باشه، فازت چیه! سرسفره امام حسینی بعد داری ازیزیدطرفداری میکنی!!!
هرکسی کارغلطی میکنه جای خودش غلطه چه دزد چه توهین به اسلام، دلیل نمیشه بخاطره یه عده دزدتومملکت که ظاهرمذهبی دارن خداینکرده اسلام روببری زیرسوال ویا ازلجت بگی کار شادمهردرست بوده، بگو تو کدوم طرفی هستی!!
هرکسی کارغلطی میکنه جای خودش غلطه چه دزد چه توهین به اسلام، دلیل نمیشه بخاطره یه عده دزدتومملکت که ظاهرمذهبی دارن خداینکرده اسلام روببری زیرسوال ویا ازلجت بگی کار شادمهردرست بوده، بگو تو کدوم طرفی هستی!!
مهدی

۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بله خانم کیمیا،دیلی خیلی غلط زیادی میکنه ،میخوادمثه همفکراش بگه هرکی جمهوری اسلامی روقبول نداره ومیخوادایرانی باشه وبه هویت وخاک خودش فقط بباله جمع کنه ازایران بره اماخودشم میدونه ایناتوهموغلط زیادیه ماایرانیهاریگ کف رودخانه ایم وامثال جمهوری اسلامی وحاکمان آب روان که رفتنی اند
صدیقه

۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
عنکبوت ازشمافسیلای بی هویت بظاهرمسلمان شده اماسردرگمکه ایرانی هستین یامسلمون عرب شده،ارزشش بیشتره خیالتون راحت,درضمن اون نمادخرچنگ نشان هست نه عنکبوت
زهرا

۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
از هرچی سلبریتی بازیگر فوتبالیست خواننده داخلی خارجی حالم بهم میخوره . تو حرفه خودشون تخصص که ندارن که هیچ تو همه چی هم دخالت میکنن نظر میدن . ما اینارو نخوایم باید کیو ببینیم
حسن

۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
جالب بود نظرات اما فشار به اونایی اومده که هنوز دارن خواب میبینن و نمیخوان قبول کنن که خوابی بیش نیست عوض کردن حکومت
شاهد

۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
والاتاجایی که مادیدیم بیت المال رویقه بسته هاوبسیجی هاوکساییکه داغ روپیشانیشون ازپینه کف دست کارگران بزرگتره خوردن چون بقول خودت اونابه بیت المال معتقدن وفکرمیکنن ازشیرمادربراشون حلالتره غارت اموال مردم وارث پدرشونه وگرنه بقیه نون بازوشونومیخورن نه جیره خواری وآدم فروشی
فرهاد

۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
چراچرت میگی؟الله که هزاروچهارصدساله ظهورکرده درضمن کی وکجابه جزجمهوری اسلامی ایم الله روی پرچم ایران بوده که میگی چندهزارساله؟??دنبال تاریخ سازی هستی برای اسلام؟توحکومتای اسلامی بعدازاسلامم پرچمشون نام الله نداشت ازغزنویان،سلجوقیان،صفویان،قاجاروغیره همه یاشیروخورشیدبوده یاجدادجداازنمادشیریاخورشیدباچیزهای دیگه مثه شمشیراستفاده میکردن ،ولی درمورداینکه ایرانیهاهمیشه خداپرست بودن درست میگی البته قبل ازاسلام والله واین حرفاایرانیهاخداپرست بودن پس مانیازی نداریم عربهابرامون ازالله خودشون بگن وخصوصیات الله شون وبخوان خداروبه مابشناسونن ،خوداسلامازفرهنگ وآیین ایران باستان وآیثن میترائیسم وادیان دیگه گرفته شده ،پس حواستونوجمع کنیم
ناشناس

۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خکاب رو تو میبینی که فکر میکنی بعد از این همه ظلم و خشونت،بدون هیچ اصلاح و.. با و با از دست دادن مشروعیت و بی آبی و..هنوزم پابرجا میمونه!
هیچ کاری هم نکنیم کمبود جمعیت خودش گویای خیلی چیزاست
هیچ کاری هم نکنیم کمبود جمعیت خودش گویای خیلی چیزاست
ناشناس

۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ما همین الانشم پیروزیم بدبخت!رژیم برای حجاب اجباری دست به گدایی کردن زده
ناشناس

۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مگه برای رژیم رفته شهید شده؟ما برای شهیدان احترام قائلیم اونایی که برای دفاع از جان و مال مردم رفتند شهید شدند ارزش احترام رو دارند،اونایی هم که اشتباها برای رژیم رفتند برند از خود رژیم حق خواهی کنند
ناشناس

۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ما وطن نمیفروشیم خیلی هم دوسش داریم ولی رژیمو یه پولم روش میدیم تا از شرش خلاص شیم???
حسین

۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آخه به شما چه ربطی داره که بخوای سلبریتی و خواننده و بازیگران و فوتبالیستا و ..... رو ببینی و یا در ایران باشن یا نباشن. شما اگه ناراحتی میتونی نبینیشون. اونا که به زور نگفتن تو رو خدا بیا ما رو ببین. پس کرم از خودتونه چون اونا اصلا به تو و اَمثال تو نیازی ندارن. اونا به اندازه کافی طرفدار دارن و نیازی به دیده شدن ندارن که شما بخوای نگاه کنی. اصلا شما کی هستی که بخوای سلبریتیها رو ببینی یا فوتبالیستا یا بازیگرا رو ببینی. ببین مثل اینکه توهم خیلی زیادی زدی. برو بگیر بخواب شاید حالت خوب شد. ?????
ناشناس

۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حیف اسم آناهیتا روی تو واقعا حیف حتی ارزش الف اولش رو هم نداریی واقعا یکی مثل تو داره هوارو مسموم میکنه
ناشناس

۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
چیه فک میکنی هرکی خواهان ازادی است بی دینه؟؟ بس کنید این اخلاق های مزخرف رو!! یکم ذهنتونو پرورش بدید! انسانست و شخصیت نباشد عقلی می ماند؟!
همایون

۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
سایت های تندرو و اقلیت با پیشینه غیر ایرانی با طرفدارهای اقلیت تندرو و بازهم ژن های غیر ایرانی که میخوان تو دنیا ایران رو نابود کنند نمیخوان قبول کنند که فرهنگ ایرانی فرهنگ لخت بودن نیست و اون مرد هیزی که با مو زن تحریک میشه خیلی برا حکومت کم خرج تره که اونارو جمع کنه تا زن بدون روسری رو... به امید ایرانی قوی سربلند و مقتدر در جهان✌️✌️✌️اگه تندرو نیستی چاپش کن
مهدی دولت ابادی

۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
سلام والا من که توهینی ندیدم .شادمهر همیشه به کشورش وپرچم کشورش وفاداربوده وهست و انشاالله خواهد بود .نمونه بارزش خوندن سرود ای ایران در کشور امارات بود.بهش گفته بودن اگه بخونی دیگه اینجا راهت نمیدیم واجازه کنسرت نداری ولی با افتخار سرود ای ایران رو خوند وقید کنسرت دوباره دبی رو زد
لی لی

۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بدبخت شماهایید، که بدنبال مثلا آزادی هستید، ما که احساس زندانی بودن نمیکنیم. ما آزادیم اما نه مثل آزادی حیوانات. شما میخواهید مثل حیوانات آزاد باشید چیزی نپوشید و از هیچ قانونی پیروی نکنید.
مهدی دولت ابادی

۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
افرین افرین افرین واقعا افرین .ایشون درست میفرمایند.مگه یادتون نیست زمان شاه ایران چند تکه بود ؟؟مگه یادتون مردم داشتن از گشنگی میمردن وزنها و دخترای شما برده جنسی اونا بودن و مردها وجوانها هم مثل چهارپایان برای یک لقمه نان حمالی وبردگی میکردن ؟؟جمهوری اسلامی کشور ایران رو به اینجا رسوند . ببینید الان ارزش پول ما کجاست وارزش پول استکبار جهانی کجا ؟؟ببینید الان ثروت مملکت الان کجا میره و اون موقع کجا میرفت؟؟زمان شاه فلان فلان شده یک پل یا راه اهن یا جاده وسد و....در کوتاهترین زمان ممکن ساخته میشد وزود تموم میشد واجازه نمیداد کسی جیبشو پر کنه همشو براخودش ور میداشت ولی الان ببینید مثلا یک بزرگراه تهران شمال ده سال طول میکشه تا همه ازش نون بخورن پولدارو ثروتمند بشن .تازه این نمونه کوچکی از خدمات جمهوری اسلامی هست ....تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل .....
سحر

۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خودت میفهمی داری چی بگی بشعور ههخم توهین به اسلامی بودن جمهوریت میکنی هم اسم امام زمان بالا میبری
گم شو بابا بااین تعریف کفرآمیزت
گم شو بابا بااین تعریف کفرآمیزت
سحر

۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خودت میفهمی داری چی بگی بشعور ههخم توهین به اسلامی بودن جمهوریت میکنی هم اسم امام زمان بالا میبری
گم شو بابا بااین تعریف کفرآمیزتها
گم شو بابا بااین تعریف کفرآمیزتها
پیام

۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
من موندم چرا این بسیجی های احمق یکم فکر نمیکنن?بابا به خودتون بیاین ?خدا وکیلی نگاه سبک زندگی مون بکنید. بابا اینا انسانن ما انسانم باید برا حکومت خودمون تصمیم بگیریم. از نظر من شما بجز ی وسیله جنسی واسه آخوند ها هیچی نیستید
ناشناس

۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
عزیزم میگی اهانت نبوده؟؟!! نمیبینی اون که به خودش اهانت کرده و خودشو خسرت الدنیا و عقبی کرده با حذف الله از پرچم.
پس کدوم خدا و امام زمانی باید پشت و پناهش باشه؟؟؟
خدا همه مون رو هدایت کنه و بهمون عقل بده ان شاءالله
پس کدوم خدا و امام زمانی باید پشت و پناهش باشه؟؟؟
خدا همه مون رو هدایت کنه و بهمون عقل بده ان شاءالله
ناشناس

۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
زهرا جون سلبریتی هم آدمه . اظهار نظر کردن دخالت کردن نیست . بعدم تو بدت میاد اصلا مهم نیست
ناشناس

۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مملکت امن به این مملکت داغون و فلک زده و ویران میگی امن؟یه چیزی زدی انگار برای کی امنه برای سایبری ها و دزدها و ظالمان و اختلاس گران و ..؟
یا برای اونایی امنه که مردم رو تو خیابون میزدند ...
یا برای اونایی امنه که مردم رو تو خیابون میزدند ...
ناشناس

۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
چقدر دختر طرفدار نظام اینجاست،باور کنیم اینا سایبری نیستند یا هنوز زوده؟
کاش یه ذره شرف داشته باشید پشت اسم دختر قایم نشین
کاش یه ذره شرف داشته باشید پشت اسم دختر قایم نشین
ناشناس

۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پرچم ما هم سه رنگ رو داره اما با آرم فَروَهَر اما قطعا پرچم جمهوری اسلامی اعتباری برای اکثر مردم ایران نداره قبول ندارید یک رفراندم با نظارت بین المللی برگزار بشه کاملا مشخص میشه ، خانم محترم مردم از ظلم و گرانی و استبداد و فقر به ستوه آمدن و از نطام و دین و اعتقادات برگشتن و الا اگر دولت دلسوز و قوانین منطقی و انسانی وجود داشت و مردم گرفتار روزمرگی و تهیدستی نبودن مگه مرض داشتن از نظام رو برگردونن خدا همه را به راه راست هدایت کنه
ناشناس

۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دهنت آب بکش. بدبخت. خود فروخته بی شرف. حیف اسم. انسانیت وادب. که شما ندارین اقا پیام. چطور. داری. چنین. حرف های. زشتی. میزنی. منافق وطن فروش.
ناشناس

۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پرچم ما هم سه رنگ رو داره اما با آرم فَروَهَر اما قطعا پرچم جمهوری اسلامی اعتباری برای اکثر مردم ایران نداره قبول ندارید یک رفراندم با نظارت بین المللی برگزار بشه کاملا مشخص میشه ، خانم محترم مردم از ظلم و گرانی و استبداد و فقر به ستوه آمدن و از نطام و دین و اعتقادات برگشتن و الا اگر دولت دلسوز و قوانین منطقی و انسانی وجود داشت و مردم گرفتار روزمرگی و تهیدستی نبودن مگه مرض داشتن از نظام رو برگردونن خدا همه را به راه راست هدایت کنه
ناشناس

۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
والا این آرم که میگی مثلا الله هست هیچ شباهتی به الله نداره بیشتر شبیه بتمن هست بعدم اگه ریگ تو کفش شکن نبود مثل آدم وسط پرچم مینوشتن الله اون وقت هیچ کس هم توهین نمیکرد بعدم به قول شاعر : لوتی تو برو لقمه خویش گاز بزن، کم پشت سر خلق خدا ساز بزن
ناشناس

۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
برادراش شهید جنگن بخاطر همین پرچم رفتن ، بدبخت لااقل احترام برادرات رو نگه میداشتی ، پوچ خواننده
ناشناس

۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
تو فکر میکنی این خانمه یا سایبری؟
ملت اگه از تاریخ نگیرند مجبورند دوباره تکرارش کنند
ملت اگه از تاریخ نگیرند مجبورند دوباره تکرارش کنند
منصوری

۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
با این حرف هات معلوم است که از همان شاه هیچی نمی دانی.مردم در زمان شاه در فلاکت و بدبختی بسر می بردند، اکثریت مردم در فقر
بودند. در بسیاری از استان ها امکانات پزشکی و رفاهی نبود.
چه بسیار افرادی که به خاطر یک بیماری قابل علاج، به علت عدم دسترسی به پزشک و بیمارستان فوت می شدند.
اکثر این راه ها و جاده ها
در زمان جمهوری اسلامی احداث شده.
خبر داری که در زمان شاه، ما از خودمان حتی پزشک عمومی
هم نداشتیم و سراسر شهرهای
بزرگ کوچک ایران پر بود پزشکان عمومی هندی و پاکستانی؟
از شاه کثیف دفاع نکن،من خودم یکی از افرادی هستم که
آن دوران پر از ظلم و ستم را
با چشم خودم دیدم.
بودند. در بسیاری از استان ها امکانات پزشکی و رفاهی نبود.
چه بسیار افرادی که به خاطر یک بیماری قابل علاج، به علت عدم دسترسی به پزشک و بیمارستان فوت می شدند.
اکثر این راه ها و جاده ها
در زمان جمهوری اسلامی احداث شده.
خبر داری که در زمان شاه، ما از خودمان حتی پزشک عمومی
هم نداشتیم و سراسر شهرهای
بزرگ کوچک ایران پر بود پزشکان عمومی هندی و پاکستانی؟
از شاه کثیف دفاع نکن،من خودم یکی از افرادی هستم که
آن دوران پر از ظلم و ستم را
با چشم خودم دیدم.
خانم آرامش

۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
مهران فکر کردی اگر بگی عنکبوت وسط پرچمه خیلی کلاس بالایی ؟ توهین به مقدسات ما حتی کار کافر ها نیست کار عقب مونده هاست
کوروش

۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
شما تو آینه نگاه کن و بجای خودت نظر بده. بالاخره حتما بر خلاف شماها یه چیزی داشته که چهره شده... والا بزار این چند تا سایبریهای حکومت هم جرات میکردن اسم واقعی و نظر واقعی و تعداد درست خودشونو مینوشتن؟؟
داریوش

۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
اولا زمان شاه به اندازه مقتضیات همون زمان باید انتظار داشت نه بیشتر مثه اینکه امتظار داشته باشی اون زمان مردم همه موبایل داشته باشن دوما اینقدر دروغ و کذب نگین
شماها مثلا ادعای خدا دوستی و صداقت دارین. شاید یه روستایی به اندازه الان برنج هندی و پاکستانی و تایلندی نمیخورد و خودرو نمیدید اما در کل برنج و ماشین درتمام دنیا کمتر از الان بود و درثانی اینقدر اختلاف و تبعیض و ریا و فساد سیستماتیک و گسترده و هزار جور بدبختی دیگه نبود
شماها مثلا ادعای خدا دوستی و صداقت دارین. شاید یه روستایی به اندازه الان برنج هندی و پاکستانی و تایلندی نمیخورد و خودرو نمیدید اما در کل برنج و ماشین درتمام دنیا کمتر از الان بود و درثانی اینقدر اختلاف و تبعیض و ریا و فساد سیستماتیک و گسترده و هزار جور بدبختی دیگه نبود
ناشناس

۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
هه..عجبا...جمهوری غیر اسلامی رو به اسلام چسبوندن دیدن گندش در اومد،الانم حکومت رو به وطن میچسبونن...شماها یا نفهمین یا بقیه رو نفهم فرض کردین!!
اون روزی که مردم برای انقلاب 57مبارزه میکردن وطن فروش نبودن و بهشون میگفتن انقلابی؛الان یه عده که دارن با نظام مخالفت میکنن وطن فروش شدن؟؟
انقلابتونم داریم میبینیم
عزیزم اینا وطن فروش نیستن،نظام فروش بگی بعله!!
اون روزی که مردم برای انقلاب 57مبارزه میکردن وطن فروش نبودن و بهشون میگفتن انقلابی؛الان یه عده که دارن با نظام مخالفت میکنن وطن فروش شدن؟؟
انقلابتونم داریم میبینیم
عزیزم اینا وطن فروش نیستن،نظام فروش بگی بعله!!
ناشناس

۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
گفتی اونموقع ایرانیان برده جنسی اروپاییان بودن...ولی من اینو شنیده بودم که رضا شاه رفت ترکیه و یه دختر پیشکش کردن براش که رضا شاه شب رو با اون بگذرونه ولی رضا شاه اومد بیرون و قبول نکرد ،فقط به این دلیل که غیرتش اجازه نمیداده که اگه روزی آتاتورک اومد ایران دختر ایرانی رو قرار نباشه در اختیار آتاتورک قرار بده ولی الان میبینم که تو مشهد تو سینی زنان ایرانی رو میذارن برای شیوخ و زائران عرب!
امام زمان (عج)دروغگو رو دو شقه کنه
امام زمان (عج)دروغگو رو دو شقه کنه
محمد

۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
آخه انیشتین ارسطوسقراط توزمون شاه روباالان مقایسه میکنی اونم بعدچهل وسه سال توالان ایران ومقایسه کن باکشورهای پیشرفته اون موقع چی بودن الان چی شدن زمون شاه ماچی بودیم اوناچی بودن الان ماچی شدیم اوناکجان
هرچندهرچی بگیم اب درهونگ کوبیدن است
هرچندهرچی بگیم اب درهونگ کوبیدن است
ناشناس

۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
من توهینی ندیدم اتفاقا باور دارم شادمهر عقیلی وفادار به وطنه با شنیدن اون موضوع کنسرت دبی بهش احترام میذارم. الان یعنی چون علامت وسط پرچم رو نذاشته توهین به حساب میاد؟ اون داره سرود ایران رو با افتخار ایرانی میخونه و یه رنگ اصلی پرچم رو به نمایش گذاشته.
کامنتا هم خیلی ناراحت کنندس واقعا، بیخیال این حرفا و درگیری لفظی ها هیچیو درست نمیکنه. اگه هم ی حکومت بخواد از نو ساخته بشه باید نابود بشه و اگه نابود بشه اوضاع فقط بدتر میشه باید به فکر اصلاح بود امیدوارم نسل های جدید بتونه کم کم تغییر مفیدی ایجاد کنه جدا ازین ملت هم باید پشت هم باشن بی اهمیت به باور ها و سلایق و طرز پوشش و فکر وقتی دولتمون همچین وضعی داره. مرسی?
کامنتا هم خیلی ناراحت کنندس واقعا، بیخیال این حرفا و درگیری لفظی ها هیچیو درست نمیکنه. اگه هم ی حکومت بخواد از نو ساخته بشه باید نابود بشه و اگه نابود بشه اوضاع فقط بدتر میشه باید به فکر اصلاح بود امیدوارم نسل های جدید بتونه کم کم تغییر مفیدی ایجاد کنه جدا ازین ملت هم باید پشت هم باشن بی اهمیت به باور ها و سلایق و طرز پوشش و فکر وقتی دولتمون همچین وضعی داره. مرسی?
امیرعلی

۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
بدبخت همین الان میتونم تورو بصورت عمدی بکشم و اعدام نشم.چون مذکرم.حالا شاد باش
امیرعلی

۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
مهدی جان.کسی میگه اسلام از پدر و مادر مهم تره که پدر و مادر نداشته باشه.اوخی،ننه بابا نداری???
امیرعلی

۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
همه ی اون شهدا تربیت شده ی حکومت شاه بودن.پس وطن پرستبودن نه عین تو پرچم پرست.
محمد

۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
استاد علیه نیست الیه معنی جمله شما من از خدام و دشمنانه بسویش برمیگردم عربی اینطور نیست که هرچی دلت خواست باحروف بازی کنی یاواقعا ذات خودتو نشون دادی
منصوری

۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
شما دارید دروغ میگید.
زمان شاه فساد و تبعیض نبود؟
یعنی مردم ایران بدون دلیل شاه را از کشور بیرون کردند؟
یعنی مردم تهران که در سال ۵۷ در میدان ژاله
۴٠٠٠ شهید دادند،بدون دلیل
با شاه مبارزه کردند؟
تاریخ ایران را از زبان
ایرانی هایی که در سال ۵۷
در صحنه ی انقلاب حضور
داشتند، بشنوید، نه از زبان
بی بی سی، منو تو وغیره.
زمان شاه فساد و تبعیض نبود؟
یعنی مردم ایران بدون دلیل شاه را از کشور بیرون کردند؟
یعنی مردم تهران که در سال ۵۷ در میدان ژاله
۴٠٠٠ شهید دادند،بدون دلیل
با شاه مبارزه کردند؟
تاریخ ایران را از زبان
ایرانی هایی که در سال ۵۷
در صحنه ی انقلاب حضور
داشتند، بشنوید، نه از زبان
بی بی سی، منو تو وغیره.
ناشناس

۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
دقیقا امان از فشار ببخشید اما اولیش که رئیس جمهورتونه خیلی بلدههههه حرف بزنه
مهارتورم،لوکوموتیر،هشتو نهم دهم
واییییی سوتی های ایشونو فرازمینی ها باید بیان جمع کنن?????
مهارتورم،لوکوموتیر،هشتو نهم دهم
واییییی سوتی های ایشونو فرازمینی ها باید بیان جمع کنن?????
ناشناس

۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
دقیقا امیر علی داره راست میگه باهات ازدواج میکنه بعد میکشت به دلیل اینکه آقا بهش خیانت کردی جمهوری اسلامی هم میگه بر اساس قوانین اعمه عزیز و پیامبر بزرگوار چون به ایشون خیانت کرد حقش بود پس لیلی بره بمیره امیر علیم بهش دوتا ماشین و بهترین خونه تو آنکارا رو بدین
ناشناس

۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
بی شرفی وبی تربیتی طرفدارای شاه آشغال از پیامهاشون معلومه خدا را شکر که دشمنان ما را مشتی نادان قرار داد
ناشناس

۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
درود و تبریک عید بزرگ غدیر خم بر شما دوست عزیز خیلی خندیدم خدا خیرت بده دلاور
علی

۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
با سلام و تبریک عید بزرگ غدیر خم بر شما دوستان عزیز
دیلی فوتبال میدونم تایید نمی شه ولی خیلی خیلی دقت کردم و متوجه نکته ای شدم که شما فقط اخباری رو منتشر می کنی که تفرقه و دوگانگی را در جامعه را پر رنگ تر کند اولا شما باعث شدید مرد عزیز ایران به هم توهین کنند همدیگر رو سر زنش کنند و غیره که حرف زیاد و وقت کم است دوما آقای شادمهر نه توهین به ایران کردنند نه جمهوری اسلامی که اگر توهینی بود هم آنطوری که زبان دارند و خوانندگی می کنند می تونستند
با همان زبان ، توهینی که شما منتظرش هستید رو بکنند تا شما اخبار نشر داده تان داغ تر شود و توهین مردم غیور و عزیز ایران به هم زیاد تر شود تا شما به هدفت برسی واقعا متاسفم برای شما و امثال شما که منافقانی در لباسی که خودتان میدانید چیست هستید و بدانید اگر توهینی آقای شادمهر عقیلی ایرانی میخواستند بکنند و مردم غیور و عزیز ایران را مانند برخی از سلبریتی هایی که باعث آتشی شدن و حال بد و ناامیدی و غیره شدن باشند، اصلا همان پرچم سه رنگ زیبای ایران را نمی گذاشتند با اینکه میبینیم در همه کنسرت هایشان همین پرچم سه رنگ بدون هیچ تغییری را می گذارند پس لطفا به خود بیایید و تغییری در خود ایجاد کنید که بار گناهتان در زمانی که هیچ کس جز خودتان یاری گر نیست (روز قیامت) ، کمتر کنید چون همین طور هم کلی حق الناس در گردنتان هست به خاطر چیزی که بر ما معلوم نیست و خودتان بهتر میدانید چیست.
موفق باشید و انشا الله عاقبتمان ختم ، به خیر شوید
دیلی فوتبال میدونم تایید نمی شه ولی خیلی خیلی دقت کردم و متوجه نکته ای شدم که شما فقط اخباری رو منتشر می کنی که تفرقه و دوگانگی را در جامعه را پر رنگ تر کند اولا شما باعث شدید مرد عزیز ایران به هم توهین کنند همدیگر رو سر زنش کنند و غیره که حرف زیاد و وقت کم است دوما آقای شادمهر نه توهین به ایران کردنند نه جمهوری اسلامی که اگر توهینی بود هم آنطوری که زبان دارند و خوانندگی می کنند می تونستند
با همان زبان ، توهینی که شما منتظرش هستید رو بکنند تا شما اخبار نشر داده تان داغ تر شود و توهین مردم غیور و عزیز ایران به هم زیاد تر شود تا شما به هدفت برسی واقعا متاسفم برای شما و امثال شما که منافقانی در لباسی که خودتان میدانید چیست هستید و بدانید اگر توهینی آقای شادمهر عقیلی ایرانی میخواستند بکنند و مردم غیور و عزیز ایران را مانند برخی از سلبریتی هایی که باعث آتشی شدن و حال بد و ناامیدی و غیره شدن باشند، اصلا همان پرچم سه رنگ زیبای ایران را نمی گذاشتند با اینکه میبینیم در همه کنسرت هایشان همین پرچم سه رنگ بدون هیچ تغییری را می گذارند پس لطفا به خود بیایید و تغییری در خود ایجاد کنید که بار گناهتان در زمانی که هیچ کس جز خودتان یاری گر نیست (روز قیامت) ، کمتر کنید چون همین طور هم کلی حق الناس در گردنتان هست به خاطر چیزی که بر ما معلوم نیست و خودتان بهتر میدانید چیست.
موفق باشید و انشا الله عاقبتمان ختم ، به خیر شوید
ناشناس

۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
فقط دنبال حاشیه هستین
هرچقدر تلاش کنید نمیتونید از محبوبیت شادمهر عقیلی نابغه ی موسیقی پاپ ایران کم کنید
خیلی ها خواستن نتونستن
شماهم تلاش کنید
هرچقدر تلاش کنید نمیتونید از محبوبیت شادمهر عقیلی نابغه ی موسیقی پاپ ایران کم کنید
خیلی ها خواستن نتونستن
شماهم تلاش کنید